13 sept. 2012

Castigatorul concursului special-100 000 vizitatori




 M-am convins ca sunt multi cititori carora le place sa gandeasca,nu doar sa-si scrie numele si sa intre intr-o tragere la sorti.Eu am considerat ca cele doua carti cu care va fi premiat castigatorul sau castigatoarea din aceasta seara meritau putina munca.Am citit o gramada de compuneri bune,unele foarte bune si m-am convins ca majoritatea aveti foarte mult talent la scris.Ma bucur sa aflu acest lucru!Din pacate am doar un set cu primele doua volume pe care sa vi-l pot oferi.Deci un singur castigator.Nu mi-a fost foarte usor,am cerut ajutorul unor persoane foarte dragi mie care nu au nicio legatura cu blogosfera.Ele m-au ajutat sa ma decid pentru ca mi-au placut foarte multe compuneri la fel de mult...Si tin sa le multumesc foarte,foarte mult pentru ajutor!!!
 Am vazut ca sunteti naturali atunci cand scrieti si ca stiti sa va exprimati gandurile intr-un mod incredibil.Pe unii dintre voi am fost nevoit sa-i depunctez pentru ca nu au respectat limita de spatiu indicata.Imi pare rau,dar e un concurs si nu vreau sa mi-o luati in nume de rau,dar trebuie sa respectati regulile.

Si dupa lungi discutii despre care compunere este mai buna a trebuit sa ma decid.Consider ca am facut o alegere buna si ca participantul acesta merita premiul pentru ca a avut cel mai bun raspuns si nu imi pare deloc rau ca l-am ales.
Castigatoarea este Monica Vlad.Felicitari!
 
1)Care a fost cel mai frumos moment din aceasta vara?(trebuie sa fiti naturali si sa descrieti totul foarte bine,clar si concis-chiar daca pare usor,sa stiti ca nu e simplu)
 Ador sa simt vantul managaindu-mi fata, sa simt mirosul ploii dimineata, dar mai presus de toate, ador orice alt anotimp mai putin vara. Daca as putea sa fac un top al anotimpurilor preferate, cu parere de rau, vara ar fi pe ultimul loc. Eu nu sunt ca altii, nu imi place soarele excesiv si sentimentul acela cum ca m-as sufoca sub canicula verii.
 Totusi, in fiecare vara incerc sa supravietuiesc, fac asta de ani de zile, cu plimbari ocazionale in propriul meu colt tomnatic. Cel mai placut moment al verii mele nu a fost de fapt un simplu moment ci cateva zile, dar nu au trecut ca atare. Trei zile de liniste in mijlocul naturii, in mijlocul salbaticiei, m-au facut pentru o clipa parca sa uit de agitatia verii. Acel vant salbatic trecandu-mi prin par si acel binecunoscut miros al ploii m-au facut sa ma simt intr-o alta lume.
  M-am simtit ca un lup singuratic in mica mea cabana de la munte si mi-a placut. Am adorat imaginea aceea care imi taia respiratia de fiecare data cand o vedeam dimineata la o ciocolata calda, acei copaci gigantici de un verde aprins cu picuri de ploaie alunecand pe frunze.
 
2)Fa o recenzie cartii tale preferate.Trebuie sa fii convingator(astfel incat sa-mi doresc sa cumpar cartea) si sa o analizezi din toate punctele de vedere.
 Niciodata sa nu ceri unei persoane indecise sa iti zica o carte preferata. Nu sunt sigura ca am una, dar ador ideea ultimei carti citite. Carte se numeste Love Lines de Diana Nixon. Este o carte care te induce in eroare. Titlul si coperta la prima vedere sugereaza un roman de dragoste, dar este mai mult de atat. Love Lines este un roman care imbina armonios o frumoasa poveste de dragoste predestinata cu putin paranormal si mister, foarte mult mister.
 Actiunea are loc intr-o scoala speciala pentru adolescenti cu diferite abilitati, descendenti a 7 familii. Autoarea reuseste cu succes sa creeze o istorie a celor 7 familii, o baza a colegiului ce pare atat de reala ca ai putea jura ca exista. Singura problema este ca in aceasta scoala nimeni si nimic nu este ceea ce pare, de aici si partea cu misterul. Diana Nixon a jonglat atat de bine cu actiunea si cu personajele ca ai putea-o confunda cu un geniu. E posibil ca baietii rai sa nu fie cei rai, ci sa se ascunda sub masti ale unor prieteni. Prieteniile sunt iar o tema importanta in acest roman.Toti se ajuta intre ei, stiu ce este acela spirit de sacrificiu si unii din ei ajung sa fie raniti incercand sa ii protejeze pe ceilalti.
 Dupa cum am zis, nu este un roman de dragoste, este un punct important, dar nu este baza. Are personaje inteligente si amuzante. Ceea ce am adorat a fost faptul ca personajele principale nu s-au aruncat nici o clipa in fata pericolului. Ganditul este mereu punctul lor forte, gasesti mereu personaje chibzuite.
 Imi pare rau daca a sunat abstract, dar nu am incercat sa nu dau foarte multe spoilere. :) Sper ca ti-am atras atenta, cartea chiar merita.
 
In atentia castigatorei!!!:Te rog sa-mi trimiti un email pana maine seara cu adresa ta pentru a-ti expedia cartile.
Tin sa le multumesc tuturor celor care au participat.Nu va suparati,o sa mai urmeze si alte astfel de concursuri.
                                                                                                    =)

                                                               Multumesc sponsorului blogului,editura Nemira!!!
Nemira - Placerea lecturii


1 comentarii:

o.0 A trebuit sa citesc de cateva ori toata postarea ca sa ma asigur ca vad bine. Multumesc!!!
Si mi-a placut foarte mult ideea concursului, mi-ar face placere sa vad mai multe concursuri asemanatoare. Pune rotitele in miscare. :))

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)