27 feb. 2013

Primul Concurs al primăverii


Concurs incheiat-7martie(20:00)
 Only for Romanian Readers(or people who have friends/family in Romainia)
NOTA:
Nu ezitati sa va inscrieti printre primii pentru ca ordinea voastra de pe lista participantilor concursului este aleatorie!
 Pentru că 1 martie se apropie cu pași repezi și pentru că eu am multe cărți adunate de la sponsori pe care de abia aștept să vi le trimit,m-am gândit să dau startul unui concurs,primul dintr-o serie de multe altele(sper eu-asta oricum depinde si de voi,de numarul participanților).

  M-am convins că atunci când vine vorba de făcut compuneri nu vă prea place să vă înscrieți,așa că de această dată concursul va fi mult mai simplu și sper sa vă înscrieți cât mai mulți.
 Cerința este cât se poate de simplă,trebuie să scrieți într-un comentariu numele și prenumele vostru,adresa voastră de email(ca să vă anunț dacă ați câștigat)și răspunsul la următoarea întrebare cu argumentare:"Dacă ai vrea să-i faci cadou unei prietene/unui prieten o carte,care ar fi aceasta și de ce?".Răspunsul nu trebuie să fie complicat,într-o frază,maxim două pentru că voi alege concursul prin tragere la sorți,folosind siteul Random.org.
Perioada desfășurării concursului 27.02.2013-06.03.2012(7 zile).
Țin să mulțumesc editurii Rao pentru premiul acestui concurs,cartea Dacă aș rămâne de Gayle Forman!

Nota!Am activat moderarea comentariilor așa că nu vă speriați dacă comentariul vostru nu a apărut instant,probabil că va apărea în aceea seară,sau a doua zi.Motivul moderarii comentarilor este faptul că unele persoane postează tone de comentarii fără nicio noimă(de tip bbbbfgghty).

26 comentarii:

Doros Romina
romiii_94@yahoo.com
Eu i-as lua prietenei mele toate cartile din lumea dar nu am atatia bani . Crede-ti-ma o merita!
Stiu ca isi doreste foarte mult Tacere ( Ingerul Noptii) asa ca fac tot posibilul sa fac rost de aceasta carte

Multumim din suflet pt concurs!

am ramas surprinsa sa vad ca sunt prima , am crezut ca stau multi si asteapta aprobare . Bafta tuturor care se vor inscrie fiind prima n-am nici o sansa la Random :))

Romina,nu trebuie sa-ti faci probleme oricum ordinea in care veti fi inscrisi va fi si ea aleatorie.

Hmmm, depinde de prieten. De exemplu celei mai bune prietene i-as lua ceva mai sofisticat, iar celui mai bun prieten ceva cu caracter psihologic :).

Calota Iulia
iulia_andreea12@yahoo.com
Pai cred ca prietenei mele i-as lua Sacrificiul (Eve 2) pentru ca stiu ca isi doreste de mult timp cartea asta :) .

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

pauna oana
anastacie93@yahoo.com
Unei prietene i-as lua o bijuterie sau o carte de psihologie,ii place mult genul asta de carte si prietenului o carte despre dezvoltare personala.

nedelcu mirela
lulu_mirela90@yahoo.con
pai i-as lua carti sau cercei...mai ales ca colectioneaza asa ceva

foarte potrivita intrebarea..zilele trecute am luat legatura cu o pritena din liceu, cea mai buna, pe care n-o vazusem de ceva ani, si spre incantarea mea adora cartile care-mi plac si mie, azi mi-a spus ca a cumparat divergent si i-a placut la nebunie,deci i-as cumpara insurgent, sau alte carti de genul acesta, fiindca stiu sigur ca i-ar placea..treaba buna este ca avem amadoua 34 de ani si ne plac cartiel pe care lecitesc cei de 20 de ani

Mara Cristina
c.greeneyes94@yahoo.com
O carte care pe mine m-a impresionat a fost Laleaua Neagra. A fost o carte emotionanta si sincer nu ma asteptam sa imi placa atat de mult. Dar se pare ca faptul ca a fost scrisa in secolul XIX nu a facut-o sa fie cu nimic mai prejos ca restul cartilor scrise dupa 2000. :D O recomand cu drag si sper ca si altii sa inteleaga sensul cartii.

iti multumesc andreiutz1997

Ilie Andreea
deea_princes95@yahoo.com
Prietenei mele i-as face cadou "Dragoste si prietenie" de Jane Austen pentru ca stiu ca ii plac foarte mult cartile scrise de aceasta scriitoare si pentru ca merita!!

Antone Ioana
dulce_yoana@yahoo.com
unei prietene i-as lua o carte in functie de gustul ei, nu neaparat ceva ce mi-a placut mie, mai degraba ce stiu ca ii place ei

Gheorghiev Alexandra Ioana
ioana_animalx_hiena@yahoo.com
Unei prietene i-as lua cartea"Chimie perfecta"deoarece a auzit de Carlos,fratele lui Alex si i-a placut foarte mult de el si i-as recomanda.o cu mare mare drag.

Cristea Bianca
bibi_dulcica13@yahoo.com
Cartea pe care i-as oferi-o este Divergent pentru ca mi se pare absoultu geniala datorita actiunii dar si personajelor

Nume: Sanda Eugenia
E-mail: dany_katya2yahoo.com
Se spune că dacă ai 5 prieteni când mori, poţi considera că n-ai trăit degeaba. Recunosc, eu n-am decât 2 prietene, dar sunt cum rar întâlneşti în viaţă.
Ce cărţi le-aş face cadou?
Uneia dintre ele îi voi da o carte de Paolo Coelho, căci e scriitorul ei preferat. Celeilalte ... uff ... deja i-am dat primele 3 volume din Instrumente Mortale, primele 3 volume din Îngeri decăzuţi, Trilogia Cercului şi Blestemul Lupilor.
Deci presupun că le-aş da exact cartea pe care şi-o doresc atunci când mă decid să le dăruiesc o carte prietenele mele. Din moment ce suntem prietene, ele ştiu ce îmi doresc eu aşa cum şi eu ştiu ce îşi doresc ele

Rotaru Constantina
corina_84_06@yahoo.com
Cele mai bune prietene i-as da seria "Academia Vampirilor", e preferata ei.

Marta Alexandra
ale_dul_ucker@yahoo.com
I-as darui "Jocurile Foamei"pentru ca stiu ca isi doreste de foarte mult timp aceasta carte.

Frumos blog am descoperit! :)
Șerban Anca
ancuta_serban11@yahoo.com
Eu i-aș dăriu seria Cronicile Lumii Pământene mai ales celei mai bune prietene. Este o serie despre o fată luptătoare exact ca ea și ar iubi-o! :)
Frumos concurs!

Dan Daiana
butter.flyes@yahoo.com
Celei mai bune prietene i-as cumpara Uneori sub clar de luna. Primul volum este cartea ei preferata.

Ramona Alexandra
ramona.balaban@yahoo.com
I-as darui cartea ''Cele treisprezece motive'', pentru ca este o carte plina de invataturi, iti arata ce efect pot avea niste gesturi marunte si aparent lipsite de importanta.

Penca Cristina
cristinacristinuzza.2010@yahoo.com
Hmm.. cred ca ar fi o carte aparuta recent.. de exemplu " Fericirea incepe azi" . Cand am inceput sa citesc cartea, nu am lasat-o jos. E foarte captivanta si o poveste frumoasa:o3 . O recomand tuturor:o3

Tiba Ştefana Alexandra
fluturas.ciufulit@yahoo.com
Clar toată seria Pretty Little Liars! I-a plăcut foarte mult ptimul volum şi ştiu că s-ar bucura de celelalte volume.

Zinca Alexandra
vaire@ymail.com
Cred ca i-as darui primul volum din Jocurile Foamei intrucat stiu ca i-a placut mult filmul si ar vrea sa citeasca si romanul.

Adrian Lupsa
adrianlupsa@gmail.com
Cred ca prietenei mele i-as darui cartea Creatura de Nely Cab pentru ca a auzit atat de multe despre ea incat este curioasa sa o citeasca. :)

Husaru Simona
pixiie_dust(at)yahoo(dot)com
As alege sa ii daruiesc cartea "Floare-de-Zapada si evantaiul secret" de Lisa See deoarece am citit aceasta carte si mi s-a parut una foarte frumoasa. Obiceiurile din alte locuri sunt de multe ori fascinante iar greutatile pe care le intampina personajul principal din aceasta carte sunt de neimaginat pentru omul de rand.

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)