16 aug. 2012

Recenzie "Rosu de rubin"de Kerstin Gier

 Am achizitionat aceasta carte in urma cu ceva timp de la Real.Am citit multe recenzii pozitive in ultima vreme la adresa acestei carti si am vrut sa ma delectez si eu putin pe plaja cu cartea autoarei Kerstin Gier.Am cam riscat pentru ca eu am o regula,indiferent unde plec in vacanta,iau doua carti cu mine.Dar,stiti cum se spune:"Nu risti,nu castigi".De aceasta data,chiar am avut ceva de castigat.
Cartea spune povestea lui Gwendolyne,o adolescenta in varsta de saptesprezece ani.Viata ei la Londra era obisnuita.Mergea la scoala,impartasea totul cu cea mai buna prietena a ei Leslie,iesea in oras si isi facea temele.O fata normala care apartinea unei familii anormale,asta daca nu consideri ca este normal ca membrii familiei sa posede o gena ce ii ajuta sa calatoreasca in timp.
 Gwendolyne insa,era doar o fata normal.Gena calatoriei in timp a fost mostenita de verisoara ei Charlotte care se pregatea de primul ei salt in timp.Insa,in timp ce Charlotte asteapta,Gwendolyne s-a trezit in trecut,fara niciun pic de experienta si ii era teama ca nu se va mai putea intoarce.
 A ignorat prima calatorie,dar nu le poate ignora pe urmatoarele doua,care au avut loc la un scurt interval de timp.Asa ca Gwen a trebuit sa le marturiseasca membrilor familiei ca a calatorit in timp.O va crede cineva?Majoritatea da,dar nu si verisoara+matusa ei,care credeau ca totul era doar o diversiune.
  Gwendolyne il intalneste pe Gideonun tanar fermecator,dar arogant,care poseda si el abilitatea de a calatori in timp.Gideon trebuia sa o invete sa calatoreasca in siguranta in timp,dar este ea oare pregatita?Este ea oare demna de incredere?

  Un inamic misterios a incercat sa-i opreasca sa inchida cercul si sa ajunga la secretul suprem.Cine e oare?Si ce e dispus sa faca pentru a-i opri?E Gwendolyne pregatita sa infrunte cele mai mari cosmaruri ale vietii ei?
 E ea dispusa sa se supuna celui mai crunt risc pentru a dezlega secretul?E dispusa sa imbratiseze moartea?

 O carte captivanta,plina de intrigi,secrete intunecate de familie si tradare.Am adorat-o de la prima la ultima pagina.Reuseste sa te fascineze sis a te inrobeasca.Kiersten Gier a reusit sa creeze un roman extraordinar,care te face sa vrei mai mult,sa doresti sa citesti si continuarea acestui volum.
 Chiar daca nu are un numar foarte mare de pagini(doar treisute),povestea este foarte complexa,plina de neasteptat.Naratiunea la persona I te introduce repede in poveste si am simtit foarte repede vocea lui Gwendolyne in interiorul meu.
 Mi-au placut foarte mult urmatoarele personaje:Gwendolyne,domnul George,Leslie,Gideon;
Nu mi-au placut de nicio culoare:Chalotter(fata asta m-a calcat efectiv pe nervi,nu-i ajungi cu prajina la nas)si mama ei.
 O carte extrem de originala.Nu am mai citit niciodata o carte cu calatorii in timp,dar am vazut cateva filme destul de slabute.Insa,"Rosu de rubin",nu a fost deloc asa.A avut tot ce are nevoie o carte:actiune,dragoste,suspans,ceva original(calatoriile in timp)si o scriere usoara,captivanta.
 Nu puteti rata aceasta carte!
Nota mea: 10/10

Puteti comanda cartea de la libraria online Libris sau de la editura Litera.

1 comentarii:

Buna! Ti-am trimis un e-mail in legatura cu participarea la ,,Foreign Books Challenge".

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)