9 mar. 2012

Interviuri cu autori favoriti(3)

Hei a trecut mult timp de cand am postat ultima oara in cadrul acestei rubrici,dar ma bucur ca o pot face din nou.De aceasta data,invitata noastra este Rachel Caine.Aplauze!

Date despre autoare:
 Rachel Caine, pe adevăratul ei nume Roxanne Longstreet Conrad, este o autoare americană de SF, fantasy, suspans şi horror, care publică din 1991 sub mai multe pseudonime. Pe lângă seria Vampirii din Morganville, Rachel Caine este autoarea şi a popularei serii Weather Warden, care cuprinde Ill Wind, Heat Stroke, Chill Factor, Windfall, Firestorm, Thin Air, Gale Force, Cape Storm şi Total Eclipse. Sub pseudonimul Julia Fortune publică romane tie-in, după producţii cinematografice sau TV de succes, cum ar fi Sacrifice Moon (Stargate SG-1), 2004. Rachel şi soţul ei, artistul iluzionist R. Cat Conrad, locuiesc în Texas, împreună cu iguanele lor, Popeye şi Darwin, cu un mali uromastyx numit (cât se poate de adecvat) O’Malley şi cu o ţestoasă-leopard botezată Shelley (după poet, fireşte). Vă invităm să-i vizitaţi website-ul la adresa www.rachelcaine.com şi pagina de pe MySpace, www.myspace.com/rachelcaine.

Si acum interviul(10 din 10)cum v-am obisnuit:

        1.Buna,Rachel,cum te simti sa fii o autoare de bestselleruri?Banuiesc ca e grozav!
         1.Este un sentiment unic si foarte coplesitor...inseamna ca foarte multe persoane au contribuit la succesul meu.Nu sunt eu,sunt persoanele care citesc si cumpara carti,si niciodata nu uit acest lucru.Intr-un mod ciudat,este intr-un fel infricosator...trebuie sa traiesti intotdeauna cu acest nume si sa tii cont ca nu-ti poti dezamagi cititorii.
        2.Cartile tale sunt atat de cautate in tara noastra si de abia asteptam un nou volum din seria Vampirii din Morganville.Felul tau de a scrie e ca un drog,ne face sa vrem mai mult si mai mult.
         2.Ce compliment frumos!Sunt doar surprinsa ca persoane de pe tot globul adora seria mea despre un mic orasel din Texas...pare foarte ciudat si minunat pentru mine.
        3.Scrii o multime de serii Morganville Vampires,Weather Warden,Outcast Season si o noua serie Revivalist.E dificil sa scrii atat de multe serii?
        Care iti place mai mult?Care e favorita ta?
         3.Provocarea de a scrie atat de multe serii deodata este timpul,care nu este niciodata suficient!!!Trebuie sa scriu cate o carte la trei luni si pe langa asta trebuie sa calaoresc,sa fac publicitate cartii,sa am un blog,sa trimit emailuri fanilor.Asa ca e destul de greu sa-ti gasesti echilibru uneori.Dar nu intotdeauna partea cu scrisul e grea,imi place sa scriu diferite tipuri de carti si serii-ma face sa-mi pastrez mintea limpede si sa nu explodez din cauza unui set de personaje.Cat despre favorita mea,nu am una.Imi place cea pe care o scriu la momentul respectiv.Nu cred ca am voie sa am favorite,chiar!
        4.Cat de multe volume vor fi in seria Vampirii din Morganville?Cum se vor numi urmatoarele carti din serie?
          4.Vor fi cel putin 15 carti in aceasta serie.Volumul 11,care de abia a aparut in SUA si Anglia in noiembrie 2011,se numeste Last Breath.Volumul 12,care va aparea in martie 2012,se numeste Black Dawn si volumul 13 se va numi Bitter Blood.
        5.Despre ce este vorba in noua ta serie?
         5.The Revivalist series este despre o tanara femeie,care lucreaza ca director funeral si afla ca seful ei are un antidot care poate reinvia mortii si-l foloseste pentru a invia mortii,pe bani,pentru ca trebuie sa ia doza zilnic sau se descompun si mor(in consecinta).Din nefericire,descoperire facuta,are consecinte drastice asupra ei,care devine curand dependenta de drog si lucreaza pentru compania care l-a dezvoltat,in timp ce cauta sa gaseasca o cale de a supravietui,de una singura.
       6.Ce crezi despre tara noastra,Romania?Ai scrie o poveste care sa aiba actiunea plasata aici?
        6.Mi-ar placea la nebunie sa vizitez Romania.Din ce am auzit si am citit este o tara frumoasa,foarte bogata in istorie.Sper sa pot aranja o vizita anul viitor(2013).Cred ca daca as vedea tara,m-ar putea ajuta sa stiu ce fel de poveste as vrea sa spun.
        7.Intotdeauna m-am intrebat,ce v-a inspirat sa scrieti seria Vampirii din Morganville?
         7.Am fost invitata sa scriu o carte pentru adulti si n-am stiut daca o sa o pot face,desi am mai scris povesti cu vampiri in trecut,insa nu stiam daca sunt suficient de originale...Asa ca am vorbit cu un prieten despre asta intr-o lunga calatorie cu masina ,si stabilit detaliile despre oras si problemele legate de vampiri la inceput,iar mai apoi,am adaugat personajele umane.Asa ca eu consider ca datorez totul prietenului meu.
        8.Vrei sa scrii noi carti pentru seriile deja incepute,sau ne pregatesti o noua poveste?
         8.In acest momnet lucrez la volumul 13 din seria Vampirii din Moganville,Bitter Blood,si lucrez in acelasi timp la un alt fel de poveste,tot young adult,fiind o repovestire a operei Romeo si Julieta,plasata in aceasi perioada,la Verona.Sunt foarte incantata de noul proiect!
        9.Vreau sa te intreb ceva si sa-mi raspunzi cat se poate de sincer.Care este seria ta favorita?
         9.Am asa de mult.The Harry Dresden books by Jim Butcher, the Sookie Stackhouse and Harper Connolly books by Charlaine Harris, the Scarlet Pimpernel series by Baroness Orczy, the Beautiful Creatures series by Kami Garcia and Margaret Stohl, the Vampire Academy Books by Richelle Mead, the Four Horsemen series by Jackie Kessler, the Newsflesh series by Mira Grant ...N-as putea alege una singura!
       10.In final as vrea sa stiu daca planuiesti sa vii in Romania?
        10.Da,de abia astept sa va vizitez tara,dar din pacat anul acesta e foarte incarcat,dar cu siguranta in 2013 imi voi face timp.


                                                                   Thank you,Rachel!!!

5 comentarii:

toata lumea pare sa aiba o impresie buna despre Romania...

Hei, nu te supara, ai pus "Daca as ramane " la posta?

@Oanna,maine voi pune Daca as ramne la posta pentru ca am avut niste probleme cu celalalt castigator,care nici acum nu mi-a trimis datele.Oricum nu te voi mai lasa sa astepti pentru el.

Hello. And Bye. Thank you very much.

Hello. And Bye. Thank you very much.

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)