Recenzie Sange Albastru de Melissa de la Cruz

Disponibila la comanda de:
aici(Libraria Online Libris)
aici(editura Leda)
aici(Libraria online Elefant.ro)
Nota pentru carte:8.5/10
Am primit aceasta carte de la sora mea de Craciun si imi pare rau ca am asteptat atat de mult timp sa o citesc.Multumesc!

Schuyer Van Alen este o adolescenta de 15 ani,care nu are o viata prea buna:mama ei e in coma,tatal ei e mort,iar ea locuieste cu bunica ei,care o uraste.Invata la o scoala privata numita Duchesne,unde invata copii bogati si rasfatati,printre care se numara si vedetele liceului,gemenii Force:Jack si Mimi.Pana acum totul pare a fi normal.Ei bine,cartea e departe de normalitate!
 Intriga incepe atunci cand o eleva merge impreuna cu Mimi,Jack si altii prietenii din gasca lor intr-un club din New York,unde din nefericire isi gaseste sfarsitul.Este gasita ucisa si secatuita de sange.Intrebarea este urmatoarea:Cine a ucis-o si de ce?E oare unul dintre gemenii Force un asasin pentru ca persoane din anturajul lor incep sa fie atacate si brusc nimeni nu mai este in siguranta,nici macar Schulyer.
 Trist,nu-i asa pentru ca intre ea si Jack incepe sa se infiripe ceva,dar totul pare sa se duca pe apa sambetei din cauza acestei situatii.Asa ca Schulyer se vede nevoita sa investigheze cele intamplate si sa afle cine este asasinul.Va fi ea capabila sa se confrunte cu fortele raului,care par sa aiba o legatura cu mamei sale?E oare e pregatita?Puteti afla in acest volum senzational care pare sa puna bazele unei serii care cel putin pe mine ma fascineaza.Finalul romanului va va lasa cu sufletul la gura.E un pic trist,dar sincer nu m-as fi asteptat la asa ceva din partea personajelor.Ei,cateodata,mai suntem si surprinsi.
Un alt atuu al acestui volum este combinatia exploziva dintre mister,pasiune,dragoste imposibila,secrete,tradari,razbunare si vampiri.Un cocktail delicios intre Gossip Girl si Twilight.De la Cruz a reusit sa creeze o poveste istorica foarte interesanta,niste vampiri autentici,care chiar par umani si mi-a placut mai ales faptul ca sunt vulnerabili,ca ea incerca sa ne arate ca intr-un final,"nimeni nu e invincibil".