13 aug. 2011

Recenzie Invocarea-Fortele Raului Absolut volumul 1


Am avut dubii despre aceasta serie,nu stiu de ce,poate pentru ca pana acum nu citisem o carte cu fete care vad stafii si m-am gandit sincer,va spun,ca va fi ceva gen Ghost Whisperer,un serial care a avut foarte mare succes in America si atunci m-am gandit ca Kelley a furat ideea scenaristilor.M-am inselat!
Am cumparat aceasta carte cu revista Bravo si am inceput s-o citesc acum 3 zile.Azi de dimineata am terminat-o si am ramas masca.O serie care sigur va ajunge printre preferatele mele,care ma va face sa cumpar si cealalta serie a lui Kelley din Romania,Femeia din Lumea de Dincolo(sau cam asa ceva).
Banuiesc ca v-am facut curiosi si probabil ca o sa va puneti s-o cititi.Dar stati,nu plecati cai mai am sa va spun despre ce este vorba:Numele eroinei principale este Chloe Sanders si este o fata normala,una pe care n-o uraste,dar nici nu o place nimeni.Viata ei e perfect normala pana in clipa in care vede un om mort.De parca lucrurile nu se pot complica mai mult,fantoma o vede si ea pe Chloe si brusc doreste ceva de la ea.Cand afla ca fiica,respectiv nepoata lor vede fantome,tatal si matusa ei decid sa o interneze initial pentru doua saptamani in Sanatoriul Lyle.Lucrurile bune la acest loc sunt ca nu esti inschis in camera,poti iesi cand vrei afara cu permisiune si alte lucruri care te fac sa te simti ca acasa.Dar lucrurile nu sunt ceea ce par...Treptat ea descopera ca nici un pacient din sanatoriu nu e cea ce pare si ca sanatoriul ascunde secrete...intunecate.
O carte excelenta pe care as fi incantat sa o citesc de seci de ori si sa mi se para la fel de interesanta.Nu am mai citit pana acum o carte de Kelley Armstong,dar pot spune ca a urcat in topul cu autorii mei favoriti.De abia astept continuarea.
Nota cartii-5/5

Despre carte:

Chloe Saunders avea o viata relativ normala.
Dar acum se pomeneste intr-o situatie cu totul ciudata pentru ca: Brusc, incepe sa vada oameni morti. Este inchisa intr-un sanatoriu pentru adolescenti cu tulburari mintale. Sanatoriul nu este ceea ce pare…

Numele meu este Chloe Saunders si viata mea nu va mai fi niciodata la fel ca pana acum. Tot ce voiam era sa imi fac prieteni, sa cunosc baieti si sa continui sa fiu o adolescenta obisnuita. Dar nici macar nu mai stiu ce inseamna asta. Totul a inceput in ziua in care am vazut prima mea stafie − si stafia m-a vazut pe mine… Acum, stafiile sunt pretutindeni si nu vor sa ma lase in pace. Si, ca si cum asta n-ar fi fost de-ajuns, m-am trezit inchisa in Sanatoriul Lyle, ,,un loc special” pentru adolescentii cu probleme psihice. Si totusi, sanatoriul nu este ceea ce pare. Sa nu mai spuneti nimanui, dar eu cred ca si cei inchisi aici cu mine sunt mai mult decat se arata la prima vedere. Problema e de partea cui sunt ei?

Iar cea care trebuie sa descopere ce secrete periculoase ascunde Sanatoriul Lyle sunt eu… inainte ca tainele − si scheletele − sale sa revina ca sa ma bantuie.

"Veti astepta cu disperare urmarea." Melissa Marr, autoarea bestsellerului New York Times WICKED LOVELY

 

 

Despre autoare:

KELLEY ARMSTRONG este autoarea seriei de succes Women of the Otherworld, devenit bestseller New York Times. Kelley istoriseste povesti inca dinainte de a invata sa scrie. Primele ei incercari asternute pe hartie s-au dovedit insa dezastruoase. Daca i se cerea sa scrie o poveste despre fetite si papusi, in istorisirea ei apareau in mod invariabil fete transformate in stafii si papusi malefice, spre groaza si disperarea profesorilor ei. Dar toate eforturile de a o convinge sa creeze povesti ,,normale” au esuat. Astazi, ea continua sa urzeasca povesti cu stafii si demoni si varcolaci, din locul special in care scrie, aflat in pivnita casei.
INVOCAREA este primul roman pentru adolescenti scris de Kelley si totodata primul volum din seria Fortele Raului Absolut.
Daca vreti sa aflati mai multe despre aceasta serie, vizitati site-ul www.chloesaunders.com.

2 comentarii:

Am primit si eu cartea de la cineva si am zis ca nu e cine stie ce, dar provoaca dependenta. Si eu abia astept sa cumpar restul cartilor, avand in vedere ca aceasta s-a terminat "in plop". Ma bucur ca avem ocazia sa o luam la un pret atat de mic. (^^)

da,intr-adevar primul volum de lasa in aer si este foarte dragut din partea celor de la leda si bravo ca colaboreaza si ne aduc cartea la un pret mai mic.ma bucur ca avem aceasi parere,michikit.

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)