5 aug. 2011

Recenzie Fior de Maggie Stiefvater

Nu stiu de unde sa incep.Am atatea cuvinte de lauda referitoare la aceasta carte care m-a surpins constant.Am simtit ca timpul se duce inapoi cu cativa ani cand am citit toate cele patru carti din seria Amurg.Cred ca o prezentare a acestei carti ar trebui sa sune asa:Cine a iubit Amurg va iubi Fior la fel de mult.Dar cum asta nu e o prezentare de carte ci o recenzie,ar trebui sa sune cam asa:
Grace este o fata inteligenta,dar nu foarte frumoasa,este frumoasa prin felul ei de a fi,nu doar prin aspectul exterior.Ea a fost intotdeauna interesata de lupii din padurea din spatele casei ei.A avut ceva special mai ales pentru unul dintre ei:lupul ei.
Ceva ciudat se petrece in Mercy Falls,unul dintre colegii ei de clasa este ucis si aparent transformat in lup.Dar Grace nu apuca sa realizeze bine ca lupii pe care ea ii cunoaste sunt lupi doar cand este frig(frigul produce o reactie in interiorul lor care il ajuta pe lup sa domine partea umana) ca descopera ca lupul ei a fost impuscat,il adaposteste in casa ei si brusc intre ei incepe sa infloreasca dragostea ca un trandafir.
Dar lucrurile nu sunt chiar atat de bune,anul acesta este ultimul an de om al lui Sam si iarna se apropie,iar Sam cu greu mai poate ramane om.Vor reusi ei doi sa ramana impreuna?Sa-si traiasca frumoasa poveste de dragoste sau vor fi despartiti de frig intr-un simplu...fior.
Cartea aceasta este la fel de buna ca si a 16a Luna si va promit ca in cel mai scurt timp vom organiza un concurs cu una dintre ele.
Mai jos aveti ceva date despre carte:

De mulţi ani Grace îi observa pe lupii din pădurile aflate în spatele casei ei. Un lup cu ochii galbeni – lupul ei – a reprezentat mereu o prezenţă fără de care nu mai putea să-şi închipuie viaţa. Între timp, Sam trăia două vieţi: iarna, în pădurea îngheţată, protejat de haită şi mereu în compania unei fete neînfricate, iar vara, puţine şi preţioase luni petrecute ca om… până când frigul îl făcea să se transforme la loc. Acum, Grace face cunoştinţă cu un băiat cu ochii galbeni, care i se pare atât de cunoscut, încât i se taie răsuflarea. Este lupul ei, el trebuie să fie. Dar, pe măsură ce iarna se apropie, Sam trebuie să se lupte ca să îşi păstreze forma umană sau să rişte să o piardă pe Grace, dar să se piardă şi pe sine… pentru totdeauna.
Pretul este de 39,99 lei ,dar chiar merita.O poveste coplesitoare cum n-am mai citit.Superba!Nu exista roman de dragoste mai bun!