15 iul. 2011

Recenzie Trezirea,Jurnalele Vampirilor 1

Click pe coperta pentru a comanda cu 20%reducere de pe siteul editurii Leda.
Am citit aceasta carte cu multa vreme in urma si ea mi-a deschis portile catre lumea vampirilor.Mi-a placut foarte mult.Lucrul de care imi pare acum cel mai rau este ca nu am citit cartile si apoi serialul.In urmatoarea perioada pe blog vor aparea mai multe recenzii referitoare la niste carti care mie mi-au placut foarte mult si daca as mai avea timp,le-as mai citi inca o data.
Cartea spune povestea Elenei Gilbert,o fata de genul papusilor acelea Barbie care vor sa iasa cu toti baietii din scoala.Cel putin asa mi s-a parut mie cand am citit primul volum.Ea se indragosteste de Stefan Salvatore,un baiat nou,misterios,de la scoala ei.In ecuatie insa mai intra inca un personaj cae va provoca ceva probleme.Damon,fratele lui Stefan se intoarce si el in orasul sau natal si se indragosteste la randul sau de Elena.Pe cine va alege Elena?Pe care dintre cei doi frati vampiri?Pe Damon cel periculos sau pe Stefan cel bun?
 
Sinopsis
Un triunghi amoros mortal străbate timpul, din Florenţa sfârşitului de veac cincisprezece până într-un orăşel american din zilele noastre — povestea iubirii adolescentine între doi fraţi vampiri şi frumoasa fată împărţită între dragostea lor.
ELENA
Fata cu ochi albaştri de nestemată şi păr de aur, întotdeauna Regina Balului, cea care poate avea orice băiat îşi doreşte.
STEFAN
Distant şi misterios, pare să fie singurul  băiat care îi poate rezista Elenei, deşi încearcă din răsputeri să o apere de ororile trecutului său tragic.
DAMON
Sexy, periculos şi mânat de dorinţa de a se răzbuna pe Stefan, fratele pe care îl  învinuieşte că l-a trădat. Hotărât să o aibă pe Elena, e în stare să omoare pentru ea.
Povestea seriei Jurnalele Vampirilor de L.J. Smith începe în Italia renascentistă, când fraţii Damon şi Stefan Salvatore se îndrăgostesc de o frumoasă vampiriţă numită Katherine. Iubindu-i pe amândoi, Katherine alege să se sinucidă, iar cei doi rămân neconsolaţi şi duşmani pe veci, căci şi ei au devenit nemuritori.
Câteva secole mai târziu, povestea se repetă. Cei doi fraţi ajung în micul orăşel Fell’s Church, Virginia, unde se îndrăgostesc de Elena Gilbert, cea mai frumoasă şi populară fată din liceu care seamănă izbitor cu Katherine.
 
Detalii tehnice
An aparitie: 2010
Autor: L.J. Smith
Categoria: Literatura Fantasy
Editura: LEDA
Nr. pagini: 288

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)