6 iul. 2011

Recenzie Orasul Oaselor de Cassandra Clare


 M-am hotărât să scriu această recenzie din dorința de a vă împărtășii vouă,cititorilor blogului,sentimentele pe care le-am avut citiind această carte fenomenală care poate fi cumpărată online de la editura Leda(click pentru a comanda cu 20%reducere).
Cartea spune povestea lui Clary Fray care merge împreună cu prietenul ei Simon la clubul Pandemoniu,unde Clary vede niște adolescenți care omoară un -demon-sau așa ceva și ea este singura care îi vede.Clary află că acei adolescenți sunt vânători de umbre și că ei omoară demonii,vampirii,vârcolacii,spiritele naturii,dacă acestea încalcă legea Conclavului.
 Povestea este foarte captivantă și te ține în supans până la ultima pagină.La final,carte mi-a lăsat un gust dulce-amărui pentru că deși se termină bine într-un fel îmi pare rău pentru Jace și Clary și mai ales îmi pare rău pentru că o poveste de dragoste care speram să devină foarte frumoasă(o să devină) îți lasă un gust amar pentru că știi că chiar nu au ce face.Nu dau prea multe detalii pentru că nu vreau să le iau bucuria de a citi celor care vor cumpăra cartea.
 Volumul nu are un stil greoi și nu seamănă cu nici o carte de până acum,e unică ca să zic așa pentru că nu este vorba despre povestea de iubire dintre un vampir și o fată,este o poveste de iubire specială,care are un triunghi amoros care încă nu s-a aprins pentru că doar unul dintre membrii lui are curajul de a-i dezvălui sentimentele persoanei iubite(ce păcat!să sperăm că  și ceilalți vor avea curaj pe viitor).
 Poveste m-a fascinat pentru că deși nu este narată la persoana întâi am simțit sentimetele personajelor și dragostea pe care și-o poartă,printr-un stil lejer,dar în același timp unic.Mă bucur că am descoperit câte ceva despre autoarea cărților mele favorite(una dintre ele.P.S.Credeți-mă că sunt destule și destui).
 E foarte greu de exprimat în cuvinte ce simți,de fapt ce ai simțit când ai citit cartea,dar eu o să încerc să mă descurc cât mai bine.Am simțit că eu sunt Clary(P.S.Prima carte e mai mult din perspectiva ei,dar e la persoana a 3a,a doua este despre ea,Jace și Simon) și că eu vroiam să scap de Valentine,să scap de toate problemele mele(ale ei),să nu am Vedera,să nu am nimic.
Gata,cred că acesta ar fi finalul recenziei pentru că vreau să vă povestesc despre ce e vorba,dar nu o fac pentru cei care nu au citit cartea.
Eu recomand această carte din toată inima pentru că mi-a plăcut,are tot ce îi trebuie:dragoste,mister,acțiune și mai ales suspans!

Detalii despre carte
Titlu original: City of Bones
Traducerea: Cristina Jinga
Editura: Leda
Format: cartonata cu supracoperta
Nr. De pagini:480

Sinopsis

Clary Fray, o fată de cincisprezece ani, are darul Vederii… un dar pe care ceilalţi oameni nu-l au. Ea vede vampiri, vârcolaci, zâne, demoni şi alte creaturi care populează Lumea din Umbră.
În Oraşul Oaselor, cartea întâi din seria Instrumente mortale, mama lui Clary, Jocelyn, dispare şi ea însăşi e atacată de un demon – un ravener înspăimântător. Astfel, tânăra ajunge să-i cunoască pe vânătorii de umbre, războinici a căror misiune este să-i apere pe oameni de demoni şi să-i controleze pe vampiri şi vârcolaci.
De asemenea, Clary îl întâlneşte pe Jace, un tânăr fermecător, şi, împreună cu el, încearcă să dezlege nenumăratele taine ale Lumii din Umbră. Cine a răpit-o pe Jocelyn? Unde se află Pocalul Mortal şi ce puteri are acesta? Cine l-a transformat pe Simon, cel mai bun prieten al lui Clary, în şobolan şi cum poate fi desfăcută vraja? Cum a reuşit Clary să dobândească dintr-odată Vederea? De ce sunt demonii interesaţi de o mundană oarecare?
Nu în ultimul rând, Clary încearcă să-şi înţeleagă propriile sentimente – în ce relaţie se află ea de fapt cu Jace şi Simon?
Un roman urban fantasy pentru tineri de toate vârstele cu, o acţiune plină de suspans, ritm alert, imaginaţie şi originalitate!

Despre autoare
Cassandra Clare s-a născut la Teheran, în Iran, din părinţi americani. O mare parte din copilărie şi-a petrecut-o călătorind; până să împlinească zece ani, a locuit în Anglia, Franţa şi Elveţia.
Cum familia ei se muta frecvent, cărţile au fost prietenii ei cei mai buni – nu mergea nicăieri fără să aibă cu ea o carte.
După încheierea studiilor, Cassie a locuit la Los Angeles şi New York, unde a lucrat la diverse reviste. În 2004, inspirată de peisajul urban al Manhattanului, locul ei favorit, a început să scrie Oraşul Oaselor, acesta fiind romanul ei de debut.
Pentru mai multe informaţii, vizitaţi site-ul autoarei: http://www.cassandraclare.com/


4 comentarii:

ce mi-a placu cartea :X::X:X:X:X
la inceput nu vroiam sa o cumpar dar m-am insela si ma bucur ca am facut-o deoarece mi-a placut la nebunie :X:X:XX:X:X

Si mie mia placut enorm de mult (si nu-mi vine sa cred ca am cumparat-o din greseala; imi doream alta in locul ei).
Ceea ce am adorat eu cel mai mult la prima carte, totusi, e ca tot universul lui Clary incepuse sa se invarta in jurul lui Jace (uitase de saracutul de Simon =)) ).

ma bucurs ca va place,sper ca o sa va placa si urmatoarele recenzii.

Cassandra Clare a reusit sa ma uimeasca.Mi-a placut foarte mult aceasta carte ,desi la inceput am avut un pic de indoieli in legatura cu ea.Cand am vazut cum incepe am crezut ca e plictisitoare,dar partea buna care mi-a schimbat parerea a fost Jace <3.
Ma bucur foarte mult ca a aparut la noi in tara!

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)