6 iul. 2011

Recenzie Orașul de Cenușă de Cassandra Clare


 Vreau să le spun celor care nu au cumpărat cartea cât de multe lucruri au pierdut și celor care nu au cumpărat nici măcar primul volum că au pierdut o serie grozavă care pe mine continuă să mă surprindă.Spre deosebire de primul volum care a avut un ritm puțin mai încet decât acesta,volumul 2 îți dă senzația că ai fi într-un serial polițist,de investigație,toată tensiunea acumulată produce o stare foarte interesantă pe care vă rog s-o încercați.
 OK,am vorbit de parcă aș fi fost un drogat,dar să știți că această carte ar trebui vândută cu un avertisment pe copertă-Produce dependeță!!!-.Am citit ultimele 259 de pagini în două zile(10 în ultima) pe nerăsuflate.Nu m-am putut desprinde de această fantastică carte pe care o puteți comanda de pe siteul editurii Leda cu o reducere de 20%(click pe copertă pentru a comanda).
 Am tot spus că mi-a plăcut,dar nu am spus și de ce,a venit vremea să o fac.
 Prima carte dintr-o serie este ca primul an de școală,te acomodezi cu locul,cu oamenii și Clare a reuțit să construiască o bază solidă a unei povești care va avea 6 volume,deși eu sper să fie mai multe.Cartea reușește să te introducă într-o lume diferită de celelalte cărți superbe de la editura Leda,pe mine cel puțin mă încântă lumea asta a lui Clary,lumea vânătorilor de umbre.Clary este împărțită de această dată între două iubiri,a lui Simon și a lui Jace,bineînțeles că avem un triunghi amoros.Acest lucru era evident de la finalul primei cărți(pentru mine cel puțin a fost).Cartea are tot ce îi trebuie pentru toate genurile de cititori,dragoste,acțiune,mister.
 La început am simțit că îl urăsc pe Simon pentru că stă în calea lui Clary și că din cauza lui,ea nu poate fi cu  Jace,dar apoi am simțit admirație pentru ceea ce face Simon la finalul volumui(un lucru la care eu speram de mult),povestea mi-a dat o palmă foarte zdravănă când am realizat că singura care greșea era Clary,ea nereușind să mărturisească că-l iubea pe Jace(O,Doamne!).
 Volumul 2 al seriei ,spre deosebire de primul are un final deschis care te lasă cu sufletul la gură.Binînțeles că bănuiți despre ce este vorba.Ei,bine este vorba de un secret care poate schimba situația în bine sau...rău,depinde din ce perspectivă privești(eu gândesc că situația se va înrăutăți,sper să ni fiu pesimist).
 Recomand din tot sufletul această carte celor cărora le-a plăcut Orașul Oaselor,dar și celor care iubesc cărțile urban fantasy,dar și fantasy,ca și mine!

 Date despre carte
Titlu original : City of Ashes (Mortal Instruments series book 2)
Autor: Cassandra Clare
Traducerea: Cristina Jinga
Detalii produs: 24×15 cm; coperta cartonata cu supracoperta;nr. de pag. 416
ISBN: 978-973-102-348-9
Editura: Leda
Anul  aparitiei: 2011

Sinopsis
Clary Fray nu-si doreste decat ca viata ei sa revina la normal.
Dar ce inseamna normal cand esti vanator de umbre, spintecator de demoni, mama ta se afla intr-o coma indusa prin magie, si poti vedea deodata varcolaci, vampiri si spirite ale naturii? Lui Clary i-ar placea sa petreaca mai mult timp cu prietenul ei cel mai bun, Simon. Dar vanatorii de umbre nu-i dau pace – mai ales frumosul si enervantul sau frate recent regasit, Jace. Iar singura ei sansa de a-si ajuta mama este sa-l urmareasca pe salbaticul vanator de umbre Valentine, care este probabil smintit, cu siguranta malefic – sa fie acesta chiar tatal ei? Cand si cel de-al doilea Instrument Mortal este furat, inspaimantatoarea Inchizitoare il suspecteaza pe Jace.
Dar este oare Jace gata sa-si tradeze prietenii si sa-si incalce principiile pentru a-si ajuta tatal?

Nota dată de blogul Dragosh Angel for a Book
5/5
Nu ratați primul volum al acestei serii,Orașul Oaselor!(click pe copertă pentru a comanda)

5 comentarii:

al doilea volum al seriei l-am citit in engleza si mi-a placut si el :X:X:X:X
acum sunt la al 3-lea volum si pot spune ca nu va dezamagi ;)

De ce crezi ca situatia se va schimba in rau? Habar n-ai despre ce vorbesti, intreab-o si pe Ioana. Volumul trei e cheia, cheia care deschide din nou calea catre o iubire normala intre Clary si Jace. Cum am mai spui si pe blogul Leda, cheia asta are un nume - Sebastian (cel de pe coperta cartii a treia :D).
Te las in suspans ;) nu spun nimic mai mult (stai linistit, eu n-am citit ORASUL DE STICLA, dar, uneori, cand ramai in suspans, internetul face minuni).
Seria asta e cea mai buna 4EVER!

By the way, uitasem :D Cheia a venit mai devreme. Iti amintesti conversatia dintre Imogen si Jace? De fapt, aia era deja cheia ;) {partea pe care n-am auzit-o noi din discutie}.

ai dreptat cand spui ca volumu 3 e cheia :D:D:D:D
mai degraba momentu in care care ei afla adevaru' :X:X:X:X:X:X

stiu cine este sebastian,dar cand ma refeream ca situatia va deveni mai rea,ma refeream la faptul ca valentine se va razbuna cu siguranta.am impresia ca asta e seria mea favorita.

Trimiteți un comentariu

Fiecare gând e important pentru mine! =)