11 iul. 2011

Recenzie Micuțele Mincinoase volumul 1

Această carte a fost extraordinară.Am citit-o cu 3 luni înainte să apară în România.O primisesem cadou de la unchiul meu din America.Povestea în sine nu este ceva deosebit.Este vorba despre patru fete care arată perfect pe nume Spencer,Hanna,Aria și Emily,care în urmă cu 3 ani au pierdut-o pe prietena lor comună care făcuse o legătură între ele,o prietenie,pe nume Alison.Era vară și fetele își făcuseră planuri pentru tot restul verii,iar în seara de dinaintea începerii planurilor,Alison dispare misterios.Odată cu Alison,dispare și prietenia dintre ele.Este o poveste de viață extraordinară care te ține captivat până la ultima pagină a ei.După trei ani,fetele sunt însă încă o dată unite de cineva,cineva care se semnează -A,care aparent le cunoaște toate secretele,pe care ele credeau că doar Alison DiLaurentis le știa.Cum lui Alison îi plăcea să se joace jocuri cu persoanele din jurul ei,ele cred că poate A e Alison.Dar dacă Alsion e în viață,de ce ar vrea să se razbune pe ele(amenințându-le că le va dezvălui toate secretele lor),când ele sunt cele mai bune prietene ale ei?Este oare A Alison sau A este o impostoare?Puteți afla doar citind cartea apărută anul acesta la editura Leda.
Click pe copertă pentru a o comanda de la editura Leda cu 20%reducere!!!

Sinopsis
TOATA LUMEA ARE CEVA DE ASCUNS: CU ATÂT MAI MULT SPENCER, ARIA, EMILY SI HANNA
Spencer ravneste la iubitul surorii ei. Aria are fantezii erotice cu profesorul sau de engleza. Emily s-a indragostit de noua ei colega de scoala. Iar Hanna apeleaza la solutii dezgustatoare ca sa-si mentina frumusetea. Dar, de cand prietena lor Alison a disparut, ele trebuie sa pastreze un secret si mai important. De unde stiu eu? Uite ca eu stiu totul despre fetele rele care au fost candva, fetele obraznice care sunt acum si secretele intunecate pe care trebuie sa le pastreze. Si... ia ghiciti ce voi face? Va voi spune tot ce stiu...

Păreri despre carte
FERESTE-TE DE FETELE FRUMOASE CU SECRETE INTUNECATE!

• Seria supranumita de Publisher’s Weekly „Neveste disperate pentru adolescenti” figureaza de 33 de saptamani pe lista de bestselleruri a New York Times